Оплата і доставка

Як зробити замовлення

Як зробити покупку в інтернет магазині дитячого одягу "Kid-to-kiD":

 1. Виберіть товар, який Вам сподобався. На сторінці товару виберіть потрібний розмір зі списку "обрати розмір". Праворуч від вибору розмірів доступне посилання "таблиця розмірів", натиснувши на яку Ви зможете ознайомитись з розмірами та їх параметрами (відповідно розмірам ваги,віку та зросту дитини).
 2. Після вибору розміру натисніть кнопку "кошик" і вибраний Вами товар з'явиться в ньому, а ви зможете продовжити покупки на нашому сайті. 
 3. Коли вирішите оформити замовлення, просто натисніть на посилання Кошик, після чого Ви потрапите на сторінку, де зможете переглянути додані Вами товари, змінити їх кількість або видалити. Коли всі дії в Кошику будуть виконані, натисніть кнопку "офрмити замовлення". Наступними слід ввести свої дані, заповнивши всі поля та натиснути кнопку "перейти до наступного кроку". На Вашому екрані з'явиться Ваш номер замовлення,а через певний час Вам зателефонує наш менеджер для підтвердження замовлення та уточнення інформації стосовно оплати та доставки Вашого товару. 

Замовлення через сайт приймаються цілодобово

Обробка та відправка замовленнь  з понеділка по п’ятницю з 10.00 - 18.00, Субота з 10.00 - 15.00

Неділя - вихідний   

  • Наші контакти:
  • 095 11 55 915
  • viber 0951155915

    Вдалих покупок Вам та Вашим малюкам...

 

Повернення товару

Згідно 'Закону про захист прав споживача "обмін і повернення можливе в строк до 14 днів з моменту доставки замовлення клієнту. Обов'язковою умовою обміну та повернення є те, що він не був у використанні, зберігся його товарний вигляд і упаковка.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Перелік товарів не підлягають обміну (поверненню) згідно з постановою Кабінету Міністрів України N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005 натільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби та товари для новонароджених, а саме бодіки, чоловічки , піжамки і т.д. Відповідність розміром і якість необхідно перевіряти при отриманні товару. У разі обміну та повернення вартість доставки оплачується клієнтом. Якщо був отриманий товар з браком або доставлено не те, що було замовлено, клієнт має право відмовитися від товару (якщо цей товар і був усім замовленням, то доставка не оплачується). Браком є товар з видимими або прихованими ушкодженнями. Якщо Ви хочете зробити обмін або повернення товару, Вам необхідно протягом 14 днів з моменту отримання замовлення зв'язатися з нашим менеджером в телефонному режимі.

 

Оплата

 

 Оплата Вашого замовлення може відбуватись двома способами:

    - 100% оплата замовлення на картку Приватбанку. Проплату можна здійснити  в найближчому відділенні Приватбанку в касі чи терміналі самообслуговування Вашого міста. Якщо у Вас є картка Приватбанку,тоді Ви можете здійснити оплату не виходячи з дому через Приват24. Реквізити для оплати надаються в телефонному режимі після оформлення Вами замовлення/
    - післяоплата через Нову Пошту  (оплата замовлення компанії-перевізнику після отримання посилочки + комісія за пересилку коштів за товар,яку встановлює та сама компанія-перевізник) за умови перерахунку попередньо клієнтом авансу (в розмірі 100 гривень),який в разі відмови клієнтом від товару перекриє транспортні витрати нашого магазину. Дякуємо за розуміння!!!!

    Вдалих покупок Вам та Вашим малюкам...

Доставка

 

Для усіх клієнтів інтернет магазину "Kid-to-kiD" працюють такі служби доставки:

    - НОВА ПОШТА
Доставка Новою поштою - найбільш популярний вид доставки, оскільки вона має безліч представництв у всіх містах України, і доставляє посилки дуже швидко - протягом 1-3 днів. Вартість доставки залежить від габаритів і ваги посилки, відстані доставки і оголошеної вартості. Доставку -  оплачує клієнт .Посилка буде Вам відправлена тоді, як тільки Ви оплатите своє замовлення. Адреси відділень Нової пошти тут - http://novaposhta.ua/frontend/brunchoffices/ua. Після відправлення посилки ми повідомимо Вам номер декларації за допомогою смс повідомлення на Ваш мобільний телефон. Відстежити пересування та місцезнаходження посилки можна за цим посиланням http://novaposhta.ua/frontend/tracking/ua (за допомогою номера транспортної накладної) Важливо! Посилка на Новій пошті зберігається безкоштовно перші 5 днів після прибуття її на склад. З шостого дня за її зберігання нараховуватимуть додаткову плату. Щоб не переплачувати, будь ласка, забирайте свої посилки з перших днів прибуття. Щоб забрати посилку потрібно мати при собі паспорт або водійські права. 

Наложним платежем - відправляємо, за умови перерахунку попередньо клієнтом авансу (в розмірі 100 гривень),який в разі відмови клієнтом від товару перекриє транспортні витрати нашого магазину. Дякуємо за розуміння!!!!

    Вдалих покупок Вам та Вашим малюкам...